Zelf boekhouden?

Indien u er voor kiest om uw administratie zelf op te zetten en bij te houden, kan ik u daarbij uiteraard helpen. Door eenmaal een goede opzet en structuur bent u in staat om na een jaar uw administratie zelf te voeren. Dit bespaart u aanzienlijk in de kosten. Alles wat u zelf doet, hoeft u niet uit te besteden en draagt er aan bij om het rendement (winst) van uw onderneming te verhogen.

Ik zal samen met u kijken naar een passende rolverdeling, waarbij u zelf grotendeels de administratie zult voeren en ik u altijd bij kan staan om lastige of moeilijke zaken op te lossen. Komt u er in de loop van het jaar achter dat het bijhouden van uw administratie niet aan u besteed is kunt u die taken geheel aan mij overdragen. Of misschien wilt u een deel van de taken zelf uitvoeren en de rest aan mij uitbesteden, dat is ook geen enkel probleem.

U kunt altijd contact met mij opnemen voor advies.

Tip 1

Laat je bonnetjes niet slingeren en gooi ze niet in een schoenendoos. Zodra je bonnetje binnen hebt, plak op een A4-tje, maak er gaatjes in en ruim ze op in een map. Natuurlijk op alfabet en het nieuwste bonnetje boven op de andere bonnetjes.